Bara lite saker jag tycker och tänker.

1. Jag tycker att religioner är dumt. Men det är nog bara för att jag inte tror på någonting.
2. Jag kollar på minst två-tre avsnitt av någon serie vare dag. just nu scrubs.
3. Min bästaste bästa är Håkan Hellström.
4. Jag har haft ungefär de flesta färger i mitt hår. blått,grönt,svart,lila,rött,brunt m.m.
5. Jag älskar daim. äter många i veckan.
6. Min favoritlåt överlag kommer alltid vara Tro Och Tvivel. även om jag har andra favoriter lite sådär temporärt.
7. Jag älskar att gå fotolinje och att fotografera.
8. mina föräldrar skilde sig förra året och det gjorde/gör förjävla ont.
9. Jag tycker himla bra om saker som glittrar.
10. Idag har jag varit grön med en vit skjorta under när jag har hängt på ikea.

Kommentarer
Postat av: antonia

sju? oh herregud vad avundsjuk jag är! jag bor i finland och han kommer aldrig hit, faan. och jag håller me helt i nr 8. e precis i samma situation. och förövrit så håller jag också med i nr 1 och 7 :D

2011-11-12 @ 20:45:49
URL: http://hundratusen.blogspot.com
Postat av: antonia

påriktit? själv tycker jag att finska är en av de fulaste (och svåraste) språken och tycker inte alls om finland. alla är så kalla och otrevliga, men det kanske de flesta tycker om det land eller stad de bor i. sverige känns däremot väldigt fint och alla människor verkar vara så öppna och trevliga. kanske vi borde byta land :D

2011-11-13 @ 00:22:31
URL: http://hundratusen.blogspot.com
Postat av: antonia

okej ! malmö är jätte fint har jag hört.

gud vad jag vill flytta till sverige (eller australien)

förresten har du tumblr ? om du har så vad är din url?

2011-11-14 @ 17:36:03
URL: http://hundratusen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0