<3

Idag hade vi endast en lektion i skolan, så vi slutade innan halv tolv, här har ni fina Anna.
Fönsterhäng under en rast,
Jag såg ut såhär om man vänder huvudet
Eftersom vi slutade tidigt åt vi lunch på mc donalds. fancy
Felice, hur kan man inte älska hennes namn?
Sen gick vi till waynes där vi hängde i sådär tre timmar,
Jag gick och träffade en fin pojke en stund och lämnade min kamera för att vi ändå skulle sitta där länge.
Ganska mycket som det brukar se ut, massa skratt, här har ni Amanda och Emelie
Emelie
Anna ville vara som Miranda i sex and the city
Glada tjejer på sne
Sen började det regna,
Och vi tog bussen hem
I väntan på bussen
Det började regna ännu mer,
Jag tycker ändå om regn ibland.

Kommentarer
Postat av: anna

haha <3

2011-10-09 @ 14:36:43
URL: http://annaasante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0