För sanningen är, sanningen är, att ingen är så hopplös som du.

1. Jag tycker himla bra om pojkar. Pojkar att hålla i handen och pussa på då. Tycker dock att det mest är klydd med dom.
-
2. Jag ( som tidigare nämnt) förväntar mig ofta för mycket och bygger upp en egen bild om hur perfekt allt är i mitt huvud.
-
3.Jag tycker att jättesmå fötter är galet otäcka och obehagliga.
-
4.Jag älskar serier, framför allt glee, gossip girl, vänner, how i met your mother, scrubs och satc.
-
5.Den finaste människan jag vet är Håkan Hellström. allt han gör går ganska mycket rakt in i hjärtat.
-
6.Jag hatar otrevliga människor.
-
7.Jag älskar konserter.
-
8.Daim är min favoritföda för tillfället. och jag äter minst  2-3 stycken i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0