Tänkte berätta lite om mig själv.Jag vill skriva massor. Vet inte hur jag skall skriva det. kommer bli osamanhängade och fult.
Skriver ändå.
Jag är en komplicerad person tror jag. lite sådär inombords. hoppas att jag är glad och trevlig mot mina kära iallfall.
Jag tycker om att sitta hemma hela helger och bara äta och se på film. Men jag älskar att festa också.
Speciellt på sommaren.
Jag är inte nöjd ett dugg med min kropp. Tycker den ser tafatt och plöfsig ut utan kläder men jag gör ingenting åt det så får skylla mig själv.
Jag är gladast när jag är med mina vänner. Låter sjukt töntigt men det är sant, mina vänner är dem bästa i hela världen,och min familj.
Jag äter godis varje dag. Kanske därav plöfsigheten?
Läsk är det godaste jag vet. mest smultron och colasmak.
Jag är inte så förtjust i glass om det inte är isglass med cola eller päronsmak och jag kan inte äta mjukglass.
Mineralvatten kan jag inte heller dricka.
Jag äter mycket ipren/ibumetin/burana/alvedon. Hellre det än att ha lite lite ont i huvudet.
Det bästa jag köpt i hela mitt liv är mina vinröda 8håliga dr martens.
Mina favrotiställen är i London, på vår soffa som är bästa och västra hamnen på sommaren.
Jag är 16 år och 7 månader gammal.
Och som jag skrev så är jag oftast ganska glad utåt. hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0