2011 en dag för sent.

Januari: Vi skulle snart flytta och hade många tomma väggar hemma.
Jag och Ariana dansade in året tillsammans hemma hos henne. bara vi två.
Februari: Jag och Ariana umgicks mest hela tiden och jag skrev såhär
'' Det här är min allra bästa bästis Ariana. Hon är hur knäpp, rolig och underbar som helst''
Jag längtade till sommaren
Jag läste boken om Håkan Hellström för tredje gången och tyckte att den var precis lika fin som de andra gånger jag läst den.
Jag följde med mina föräldrar och hundarna till stranden och frös.
Såg underbaraste Håkan på ett trångt kb.
Jag och Ariana åt kakor på subway.
Och jag skrev

Senast jag var kär var för 6 månader sedan.
Samma natt som teddybears spelade på malmöfestivalen, då tog det slut.

 

 

Mars: Vi flyttade och jag bodde nu på två ställen. Hade skilda föräldrar efter att ha levt med båda i femton år.

Trivdes lite bättre i pappas lägenhet och det blev att jag nästan bara bodde där.

Sparade pengar till min londonresa senare under månaden. då min kamera gick sönder.

April: Jag kom hem från london och träffade Ariana första dagen och det var sådär varmt som det är vissa dagar på våren.

Jag hade mina nya dr Martens

Ariana hade en jättebra fest

Och vi vart på söndagsloppisen ganska mycket

Vi Chatroulettade mest hela tiden.

Maj: Min kamera vart fortfarande på lagning och jag hade nästan inga bilder. Men jag och Ariana tog många många bilder på hennes dator.

Juni: Vi firade midsommar och jag skrev såhär

På midsommarafton hade vi kransar på huvudet.
Vi var fem tjejer som grillade i en park nära mig.
Jag, Marta och Clara träffade lite folk och ett gäng tyskar i en annan park.
Marta åkte hem och jag och Clara visste inte riktigt vart vi var så vi gick med tyskarna in till stan och tog den sista bussen hem till henne.

Här har ni Marta och Ariana

Jag såg ut såhär en dag när jag skulle till västra hamnen för att bada.

Jag hade på mig min bästa ring. ögat.

Sen skrev jag såhär

Ibland blir jag så ledsen.
När jag läser andras bloggar, och de verkar ha det så fint.
Och när Håkan Hellström live på cirkus är på tv, och han spelar kärlek är ett brev skickat tusen gånger.
Och han sjunger sådär fint och ärligt, så att rösten nästan spricker.
Sen tänker jag på att jag träffade fint folk igår, folk som jag aldrig kommer träffa igen.
Och att jag nog kanske vill ha dig.

Sen tänker jag på att jag också har det ganska fint.

Min syster tog studenten och gick mest runt med ett leende på läpparna hela dagen.
Create your slide on CamSlide.com
Jag och Ariana åkte upp till Göteborg och såg Håkan hellström

Det var sol och hur varmt som helst

Och våra choklad smälte

Jag hämtade ut mina bilder från engångskameran

Jag och Ariana villde utnytja våra sommarkort.så vi åkte lite tåg.

Juli: jag skrev såhär

Om 15 dagar åker jag upp till min stuga i Norrland.
ganska långt ifrån Malmö.
Men jag trivs rätt bra där, där är jättefint.


Det mesta jag gjorde var att slappa, läsa, kolla på filmer och äta godis.Blandat med att bada och fiska.
Create your slide on CamSlide.com
Vi badade i dalby stenbrott några gånger och där är så fint att bada.

Vart på en fest där vi sov lite för många på lite för lite soffor och kuddar.
Augusti: Jag färgade mina toppar blå igen
Började Gymnasiet och fick en mac och tog mest photobooth bilder hela tiden.
Jag hittade min favvoryggsäck
Och jag köpte billig energidricka
Create your slide on CamSlide.com
Och jag och Ariana badade mitt i natten på ett utomhusbad nära mig efter vi sett Håkan Hellström,The Ark och Säkert!
Spederade en vecka i kroatien med min pappa och min syster.
Ariana och jag vaknade sent efter någon fest
Jag hittade en död geting i mitt fönster
September:Hade inspark på skolan och hade mjöl,ägg och såpa i hela mitt hår.
Gick på en insparksfest
Lite bättre bild på hur insparken var
Skrev såhär
''känns skönt att jag verkligen vill gå till skolan varje vecka nu.''
Tog hundra tusen webcambilder.
Läste viktigheter
Köpte en mössa som jag tyvärr lämnade tillbaka
Vi fikade mest hela tiden i början
Oktober: Hade ofta skjorta under stickade tröjor
Hade glittrigt nagellack och började sminka mig mycket
Började umgås mer med Amanda, Emelie och Felice <3
Här har jag skjorta igen.
Hade ett projekt i skolan och jag fotade barbiedockor
Hade blonda toppar
köpte min bästa kjol
Började knarka daim
Trivdes jättejättebra i min klass.fina människor!här lånade vi studion i skolan en eftermiddag.
Jag gick runt såhär en dag
Och hittade dessa skor som jag köpte på loppis för fem kronor
Det regnade en dag
Vi hade fotolektion
Gjorde massa massa gifs mest hela tiden
November: Färgade mina toppar blå,rosa och lila.

Gick till kyrkogården med Anna och Emelie efter skolan
Träffade Emil Jensen
Jag hade sidbena för första gången på längelänge
Hänge med Amanda och Emma i skola
Hade på mig virkad kofta och kjol
Såg Emil jensen en gång till, i en kyrka nära mig
Umgicks med Anna, gick runt i malmö och tänkte att det är väldigt fint
Gjorde en liten film.

Köpte en ukelele
Åkte hem till Emelie med Felice en dag och bakade kladdkaka
Hade prickiga ben och man började frysa
Vi spelade mest sims hela tiden, mest i skolan
Vi gick på maskeradfest, jag vart cheerleader
December:Vi lånade studion igen
Jag var sjuk och spelade ukelele
Färgade rosa,lila och blå slingor i håret
Vi köpte pepparkaksdeg en dag i skolan
Åt godaste frukosten en dag
På julafton såg jag ut såhär
Och fick min nya kamera som jag är så himla sugen på att använda
Jag klippte mig, nyckelbenlångt
Hade nya hörlurar
Såg serenades
Köpte en hatt
Och ett mörkt läppstift
Sen blev det nyår och jag skrev ( dock runt 3 på natten så vart ju den första men värt att vara med)
Allt snurrar så ,yet
tänk att ja tröffade hno inbll.

Jag firade mitt nyår med fint folk.
Jag och Anna när vi satt fast i limhamn,
Och mitt år vara bara så himla fint och nu dunkar mitt huvud sönder men jag är glad ändå.


Kommentarer
Postat av: amanda

Åhh fan vad kul inlägg! <3

2012-01-01 @ 17:18:19
Postat av: a.

men åh vad fint!

2012-01-01 @ 19:57:05
URL: http://sommarsvala.blogg.se/
Postat av: Anna

så fint <3 älskar att vi verkligen var fast i limhamn också haha

2012-01-03 @ 20:49:57
URL: http://annaasante.blogg.se/
Postat av: Anna

Outfiten med leokjolen var fantastisk !

2012-01-06 @ 14:43:23
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0