.

Jag är en sextonårig tjej i Mlamö som vill klä mig snyggt men kan inte.
Jag tycker inte om när folk kramar mig om det inte är för att säga hej eller hejdå eller det är en pojke jag tycker om.
Jag är lättirriterad när folk är jobbiga.
Jag har svårt att visa folk att jag tycker illa om dem. kanske bra ändå.
Jag är arrogant.
Jag dör lite varje gång jag bråkar med någon jag gillar, måste sluta bry mig så jävla mycket. har dock bara känt så för en pojke.
Jag bryr mig inte när jag bråkar med mina vänner bara jag vet att det är dom som gjort fel, måste börja bry mig mer.
Jag blir ledsen över ingenting.
Jag hoppas alltid på så jävla mycket. förvänttar mig saker.
Jag städar aldrig. Stackars pappa.
Jag kan inte ens sluta äta godis, men smal vill jag bli.
Jag är riktigt jävla jobbig.
Jag kan inte ens förmå mig att bo på två ställen.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Svårt att komma på plus när man är så jävla irriterad och bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0