Nu när nu vet hur cool han är, förstår ni att han aldrig finns där man tror han är.

Känns så tråkigt att det aldrig blir ordentliga bilder.
Endast genom min telefon eller webcam.
Skall försöka köpa en fjärrutlösare till kameran i veckan som jag sedan kan ta med till Norrland också.
Om en vecka åker jag till Emmaboda sen beger jag mig vidare till studan samma dag som jag kommer hem.
Kommer vara lagom fräsch. bakis/dräggig/äcklig/oduschad/trött är en perfekt kombo att åka bil 15 timmar i (Y)
Nej men det skall nog gå jättebra, åker ju bara så laddar upp med någon serie och filmer.
Idag hade jag denna jättesöta tröja och mina mohedatofflor som jag inte visat omg. De är perfekta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0