He doesn’t look a thing like Jesus

Idag försov jag mig ganska länge och påväg till bussen såg jag att jag hade ett par minuter på mig så försökte få något fint foto på träden utanför mamma. De är helt stört fina i verkligheten men fångade inte riktigt det på bild.
Tyckte mina gula sömmar på mina docs matchade. Älskar när sömmen fortfrande är gul<3 ( mina skor är blå, inte svarta )
Sen var jag i skolan och så, sen skulle jag, Amanda och Emelie på äventyr för Amanda skulle göra en secret grej!
Turistade oss bland de gula bussarna.
Emelie på bussen! så fin.
Sen vart äventyret slut och vi skulle åka hem men vi vart jätthungriga så köpte pommes med mycket grillkrydda. Det var höstmulet och Amanda vart söt.
Sen mötte jag mamma och Hedda ( <3 ) och köpte falafel och kebab.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0