jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals.

Och jag vet inte.
Känner mig lite tom. Är inte alls deppig, har mått bra så länge nu så skall inte deppa ned mig.
Känns lite som att jag vart så äcklig, ful ( Alltså har aldrig sett värre ut, fo shizzle), bakis, och tråkig och nu är det mitt första intryck.
Hahaha äh, fuck it. Idag är det visning på vår lägenhet och det är så rent och tomt så det känns inte som det är vår lägenhet längre, vet inte varför jag vart så hiad på att flytta men det kommer säkert bli jättebra. Det är ju bara jag och pappa nu så vi behöver ju inte bo i en fyra längre utan kan bo mer centralt hoppas jag.
Idag ryker nog mina festivalband också. Kommer kännas tomt men de skall få hänga på min spegel.
Osamanhängande inlägg men ville mest skriva att jag mår bra fast är lite tom någon konstig känsla i magen och ja, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0