Från Juli till December 2012


JULI

Åkte till Emmaboda i fem dagar. Hade den bästa tiden i hela mitt liv.
Såg kent i göteborg med min syster.
Passade Hedda i en vecka. Denna hunden alltså <3
Badade i västra hamnen med Ariana och min syster.
''Igår badade jag med Ariana och min syster på kvällen, sommar alltså!''
Färgade mitt underhår rosa.
AUGUSTI

Badade i Dalby med ballt folk.
Färgade allt hår rosa.
Malmöfestivalen <33333
SEPTEMBER
Tog dessa två bilder precis innan jag klippte av 15-20 cm.
Köpte mina mörkblå docs<3
ETTORNAS INSPARK <33
Färgade håret brunt/blått.
Var annars tillbaka i skolan och allt vart ganska chill. 
OKTOBER

Bloggade sämst i hela världens under juli-december så dessa månader suger. Men ändå.
Jag perciade en labret!!!
Köpte tre underbara kjolar. '' Vardagsuniform hej''
 
 Åkte skrillor på idrotten.
Ja annars så har jag inget alls från oktober men Oktober var fan ball. Mycket festande <3
NOVEMBER

skrev 
''må-bra tips.
Träffa dina vänner och drick alkohol som fan.''
 och blev obsessed av gifyo.
'' Jag är livrädd för att sluta gymnasiet.
Jag vill inte.''
 Och så skaffade Ariana Snowball <3
DECEMBER

''Om ungefär ett halvt år blir jag arton.
Jag kommer inte längre vara vi två 17 år eller 17 år i staden där jag växte upp.
Snälla snälla snälla det går för snabbt.''
Hade/har ålders/tidsnoja. Klippte av tio cm av mitt hår.
Det snöade<3
Kollade alla tio säsonger av vänner på kanske en månad.
Började använda skjortor.
Och sista dagen 2012 spenderade jag men mina bästa klasskompisar. Galet vad jag älskar dessa tjejer.
 
Okej för att sammanfatta allt. Detta har varit ett väldigt fint år med lite åldersnoja och tidsnoja för att allt går för fort hela tiden och detta är året jag blir arton. Men 2012 var ändå ett jävligt bra år. Äh alla år har ups and downs. Love u all puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0