Boom

Jag längtar efter:
Skulle säga julen men nej. jag vet inte ritkigt vad jag längtar efter. kanske att bo hos båda mina föräldrar men ändå känna mig hemma.

Jag ledsen över:
Att jag alltid tänker för mycket på allt. går igenom saker och ting i mitt huvud för mycket och förväntar mig saker.

Jag äter helst:Lasagne, eller frukost, sådan där helgfrukost med frallor, massa pålägg, avokade med örtkrydda juice m.m.


Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning: Jag önskar jag hade något sådant.har inget, får väl säga att jag ser fram emot att flytta till London om ett antal år.om det nu kommer hända.

Det finaste jag vet är: Mina vänner, min familj, Håkan Hellström, julbelysning, glitter och pojkar som skriver fina sms


Jag är galet stressad över:
Det bästa svaret hade nog varit skolan, men vår skola har aldrig varit mer lugn. jag har dock en massa städning i mitt rum.

Jag lyssnar helst på:
Kanske lite sådant här

Jag drömmer om:

Att flytta till london någon gång efter gymnasiet.

Jag blir nostalgisk av:
Sommarbilder, bilder från när vi var barn, bilder på mina föräldrar, lågstadiedans, 90-talsmusik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0