Luften svider när vi andas in.

10 FAVORITER

Färg: Blå,svart och vinröd.

Mat: Lax, pasta och pesto. bästa.

Band: Håkan Hellström som artist, band måste  jag nog säga Kent.

Film:Blue valentine och across the universe.

Bok: Godnatt mr Tom har jag läst ungefär fem gånger. annars tycker jag om typiska tonårs/tjej böcker och böcker om artister/band/kändisar.

Sport: inget jag sysslar med.

Årstid: Vinter och sommar. helt klart. sommarens ljus, varma kvällar, utomhuskonserter, parkfester, nytt folk var och varannan kväll och nattdopp.

Vinterns mörka kvällar, alla filmer och de många liter te man dricker, alla ljus och första snön.vinter är dock finast med bara en pojke mest hela tiden.

Glassmak: inte så jätteförtjust i glass. men ben and jerrys eller polka.

Tid på dygnet: antingen tolv på dagen eller 9 på kvällen.

 

8 FÖR TILLFÄLLET

Humör: stressad.

Smak: apelsinkrokant.

Kläder: vit stickad tröja, svarta jeans och mysstrumpor.

Bakgrund: en bild på Quinn i rosa hår från glee.
Nagellack: silverglittrigt.
Tid:14.18

Omgivning: Mitt vardagsrum.

Irritations objekt: Har inga kläder.


6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Dejtat och dejtat.

Brutit mot lagen: småsaker som att cykla utan hjälm när jag var yngre och liknande.

Blivit arresterad: nej.

Badat naken: Inte vad jag minns nu.

Varit med på tv: Nej.

Kysst någon du inte känner: Lite för många gånger tyvärr.


.

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Felicia.

du tycker om: Finns många fler än tre så säger tjejerna i min klass, min familj och mina andra bästa vänner.

Du inte gillar: Han. Han . finns bara två just nu. Men gillar ändå en av dem helt okej.


2 VAL

Kaffe eller te:Te. helst mango.

Vår eller höst: Vår. tycker inte om hösten. men våren gillar jag, då blir det ljust igen.



1 ÖNSKAN:

Just nu. Sluta bry mig om dumma saker.

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0