Fredag.

Idag efter skolan åkte jag och Felice hem till Emelie för att baka
Jag hade prickiga ben och dr martens och min höstjacka för sista gången detta året.
Vi bakade kladdkaka med grädde och tyckte att det vart lite fräckt att ägget så ut som ett öga.
duktiga tjejer.
Äta smet
Sen spelade vi sims och bubble trouble i Emelies kök och pladdrade mest om ingenting
Sen vart det dags för mig och Felice att åka hem så här har ni en bild på mina prickiga ben igen bara för att jag har haft lite svårt att fastna på bild de senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håkan är helt otrolig live ! såg honom på peace and love i sommras och jag höll på att dö över hur bra han var.

2011-11-11 @ 23:36:57
URL: http://hundratusen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0