Nostalgi.

Lite saker från min mobil under två år. åh nostalgi.
År 2009 i min sommarstuga där vi mest spela uno varje kväll och kollade på vänner.
År 2009 igen, kent i Sofiero.
Lite osäker på året. men detta är nog sommaren 2010 under Malmöfestivalen.
Jag och Ariana när vi sov några tjejer ute på studsmattan.
Jag och Felicia i affären i närheten av vår förra skola i åttan om jag inte minns fel.
Vi såg mystery jets i Maj 2009.
Jag såg Håkan Hellström i Lund tror jag detta är.
En pumpa i november förra året.
Ariana på matsalstoaletten, okej. kommer inte riktigt ihåg vilket år nu, men mellan 2009 och nu.
Jag och Ariana hängde på tempo innan Mimmis fest.
Ariana på en annan toalett.
Jag besökte london.
Vi gick lucia i skolan. Semra var fin som Lucia.
Jag tog hål i örat.
Ariana på Mimmis fest.
Fritte på hotellgolvet under crazynight.
I somras. blått.
Min förra mattebok.
Malmöfestivalen iår.
Jag och Ariana under Håkan Hellströms konsert.

Kommentarer
Postat av: antonia

haha de var faktist via den som jag hittade din blogg! :D

2011-11-16 @ 11:14:37
URL: http://hundratusen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0