Sånt märker jag direkt.

Lite saker som gör mig glad
- Mina vänner
- Glögg
- Fotografera
- Att få plugg gjort
- Att Anna varken kan säga Serenades eller kondom
- Att jag igår köpte biljett till serenades och han i kassan inte förstod när Anna sa Serenades.
- Att jag inte är olyckligt kär
- Min nya favvolåt med Emil Jensen.
Sen är det ju allt annat som Håkan Hellström, fina pojkar, Fest, dans, Dr martens, hela strumpbyxor, Raggsockor, vantar, min nya jacka, svart ögonskugga, plattång, snö, jullampor, pepprkakor.
-
Lite saker som gör mig mindre glad
- När ens lärare suttit och snackat med en jättelänge men sen ändå mailar ens föräldrar en helt annan sak.
- Att städa
- Att plugga
- Att jag inte kan säga buss. mina vänner hävdar att jag säger byss.
- När ens daim tar slut
- Att jag inte är kär
Sen finns det ju allt annat som att missa bussen, frysa om fingrarna, snö så håret blir enormt, smink så man inte kan röra sina ögon, strumpyxor som går isönder och så.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha <3

2011-11-27 @ 17:04:19
URL: http://annaasante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0