nostalgi.

saknar April, Maj och Juni.
April vart första gången vi vart på musikkullarna och så badade vi i havet och träffade T.
Och i början av Maj träffade jag R på någon utomhusfest, och så kom polisen när vi stod och kysstes och ville snacka med honom.
Maj vart crazynight med Ariana, Louise och skejtarna från Göteborg, Örebro och Varberg,bäst.
sen saknar jag mest alla månader för vi festade typ hela tiden. och pussade på olika pojkar varje vecka typ.
Ibland fina ibland mindre fina som man ganska mycket ångrade.
Juni vart när Marta hade fest flera gånger samma vecka, och vi badade mitt i natten med några 20-åringar som vi aldrig träffat förut. ganska konstiga, och dagen efter träffade jag N. skäms.
Men crazynight är bäst. min favorittröja gick sönder på en skatebordramp, vi drack vin på hotellet och pratade med världens snyggaste 27åring.
Dom andra vart dock i vår ålder.
Ariana tvingar mitt att ha kvar detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0