Nostalgia strikes with strange powers

''Igår dansade vi crazy till zombie nation och träffade folk som också dansade crazy. det vart crazy.''
så skrev jag efter zombie nation på malmöfestivalen.
Jag saknar faktiskt sommaren. får lite nostalgi/ångest.
Jag saknar lo-fi-fnk med Christoffer och Mikael om är sjukt lugn och crazy samtidigt.
Jag saknar att stå och skrika till bob hund med Rossi som jag knappt kände då.
Jag saknar början av sommaren med Ariana.
Jag saknar att vakna upp bredvid Ariana i mitt rum med ångest konstigt nog.
Jag saknar att bada på segevångsbadet mitt i natten.
Jag saknar att dansa crazy på utomhuskonserter.
Jag ljög förut. jag vill inte ha vinter. jag vill ha sommar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0