Du stack ett hål i min kevlarsjäl,och så blev du mitt sår och jag blöder ihjäl.

Jag älskar att dansa. Dansa med vänner, själv, på konserter.
Jag älskar Håkan Hellström, något galet. Tycker att han är den person som gör de finaste texterna och den finaste musiken som finns. Jag har sett honom sju gånger och varit på två signeringar.
Jag förväntar mig alltid för mycket. tänker ut saker i mitt huvud och blir sen besviken när det inte händer.
Jag tänker för mycket.
Jag tycker himla bra om vintern. Kanske för att förra vintern var den bästa vintern på länge. förra sommaren var bara skit hela vägen.
Det suger att ha skilda föräldrar.
Jag tror att jag är en oftast glad person. även fast det inte verkar som det här.
Jag trivs galet bra i min klass och på min skola nu,mår jättebra. Nian var ett helvete, jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde i nian.
Jag tycker om när pojkar pussar en på pannan.
Jag tror att jag hade dött utan mina vänner.
Jag bor mest hos min pappa och känner mig elak för att jag knappt är hos min mamma. Vet inte varför jag bor så mycket hos pappa men så lite hos mamma. Det är inte för att jag trivs bättre med pappa, jag kommer bra överrens med båda mina föräldrar.
Jag tycker om regn. sålänge det inte blåser.
Mina absoluta favoritfilmer just nu är across the universe, rent, a walk to remember, buddy the elf och step borthers.
Jag klarar inte av skräckfilmer och kan heller inte se känslosamma filmer själv utan att gråta. därför är komedier så bra.
Jag får ofta ångest över saker jag gjort även om det inte är stora grejer.
Jag pratar inte om känslor. Någonsin. jag gör inte sånt. dock kan jag skriva om det.
Jag önskar ofta att jag kunde ta så fina bilder som vissa tar. jag önskar också att jag kunde rita, vilket jag är värdelös på.
Jag tycker mycket mer om att vara med någon än att vara själv. dock så kan jag tycka att det är skönt att vara själv också ibland. Jag vill helst inte somna och vakna själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin <3

2011-10-11 @ 10:21:50
URL: http://annaasante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0