<3

"Hela världen är så underbar på bussen in till stan"
''Jag och Lina tar bussen in till stan vi sitter och lyssnar på "highway man - HOFFMAESTRO"
på min ipod, vi sitter helt tysta och kollar ut, eller kollar på alla människor på bussen.
När vi har gått av bussen går vi till Subway vid centralen köper dem vanliga kakorna vi brukar köpa,
sätter oss på vår vanliga plats.
Sen pratar vi om allt och inget.
Vi pratar om hur mycket vi hatar skolan och alla lärare.
Och hur fint det ska bli att se Håkan i göteborg, hur det kommer vara lite så där smått varmt
fast vi kommer vara jätte varma och svettiga för vi har stått och dansat och skrikit.
Eller så pratar vi om hur fin sommaren 2011 ska bli.
Sen pratar vi lite om män.
Och att vi ska hitta nån fin man till Lina, (jag behöver ingen för jag har typ världens finaste)
Sen efter flera timmar på Subway tar vi bussen hem tillsammans till mig,
när vi kommer hem dricker vi en massa pucko.
Sen går vi upp och lägger oss i min säng och kollar på Elf. (L)
Jag älskar dig Lina.''
Jag älskar dig Ariana. Saknar dig något galet. Du är faktiskt den finaste vän jag haft i hela mitt liv.
Ingen annan har förstått mig så bra som du, eller brytt sig så mycket om mig som du.
Jag saknar när vi bara hängde. När vi såg elf, step Brothers, Whip it och när vi alltid hyrde fem filmer och köpte sjukt mycket godis. När vi sov hos varandra hela helger. När vi drack pucko och åt pasta med pesto och lax.
Jag saknar dig helt enkelt. Du är helt söt på bilden också, så är jag helt ful <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0