Lite saker om mig bara sådär på grund av tråkighet.
1. Jag vill jobba som gymnasielärare i ämnena Religion och Historia.
2. Jag klarar inte av matte. tycker att det är något utav det värsta som finns
3. Jag tycker att helgfrukostar med mamma är jättemysigt.
4. Min favoritmat är lasagne.
5. Håkan Hellström har varit det bästa i världen sedan jag gick i 6an.
6. Min favoritlåt för tillfället är en cover av skinny love med birdy.
7. Jag är så glad att det snart är sommar och att man då kan gå runt barbent.
8. Har tänkt lite. det är ganska fint med en pojke, så vill kanske ha en.
9. Jag bor bara hos min pappa i stort sett men träffar min mamma någon gång i veckan.
10. Jag tror inte på gud eller något sådant. Tror dock att karma kan stämma bättre.
11. Jag är sjukt långsint och pallar inte bråka med folk. Är jobbig med sådant.
12. Jag älksar cola och smågodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0