Men det är där jag kommer från

Jag tänkte berätta om mina favoritställen på jorden.
Har fem stycken. 
1. Emmabodafestivalen. Även om jag bara varit där en gång så var det det bästa jag gjort någonsin.
Bilden har Ariana tagit och även om vi är jättefula på bilden så gillar jag den för vi är glada och står bredvid Amandus-kopian.
2. Min sommarstuga i Norrland. Finns ingen bättre än att bara få vara. Sova bort halva dagarna, fiska, bada, spela plump och äta jättemycket godis. Jag älskar att vara där. Det är ungefär fem stycken som bor kvar i den lilla byn på heltid annars ligger det lite stugor här och där kring sjön ( Anledning till att vår stuga ligger där är för att min farfar föddes där och flyttade sedan ned till Malmö).
3. London.
Om allt går som det skall så flyttar jag och Ariana dit någon gång efter hon tagit studenten. Hoppas Hoppas det händer även om det är tre år kvar. Ja, helt enkelt världens bästa stad.
Själv har jag inga bilder på london då min kamera gick sönder första dagen jag kom dit så tog en från internet. höhö
4. göteborg. Jag skall försöka hinna bo där också, kanske efter london. Vi får se. Charmigaste dialekten och charmigaste staden. Bilden är från när jag och Ariana såg Håkan Hellström i Göteborg förra sommaren.
 
5. Malmö. Min hemstad får väl vara med här på ett hörn, jag älskar faktiskt Malmö jättemycket.
Bilden är från när vi hängde på kyrkogården på gustav en av de varma dagarna i slutet av Maj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0