Januari till Juni för annars blir det så hemskt långt. 2012.

Första morgonen till Januri skrev jag såhär mitt i natten när jag ramlade hem efter nyårsfirande.
'' Allt snurrar så ,yet
tänk att ja tröffade hno inbll.''
Jag firade med Anna.
Jag köpte mina Jeffrey Campbell i Januari.
Var på H&M men mina fina classm8s<333
Ariana och jag på en fest. Kommer ihåg att jag inte hade någon dricka men satt med Fabbe och letade efter öppnade burkar med dricka kvar i.
Annars tror jag att Januari var en blandad månad. Mörkt och kallt men hade nog himla roligt också. 
FEBRUARI
i Februari skrev jag såhär till denna bilden
'' 
Idag såg det ut såhär när jag gick hem från skolan.
Och det var varmt och det kändes nästan som vår ochjag blev så lycklig. ''
Vart lite ledsen och skrev 12 punkter på bloggen. detta var nummer tolv
''12. Ariana får jag gömma mig hos dig om det händer? hoppas''
Kolla vad Ariana svarade. världens finaste.
En dag åkte jag fel buss hem, hamnade på en direktbuss till lund. Hoppade av på första bästa och det var kallt, dimmigt, blåsigt, snöigt och jag satt vid en åker. Pappa kom och hämtade mig. Aw lilla pappa
 
Jg gjorde denna videon med folk i min klass och sådär.
Påväg till vallåsen med skolan '' Peppade tjejer 6.53 på morgonen.''
Jag och Ariana på äventyr i Arlöv. hehe secrets.
MARS
Köpte en keps.
Åkte skidor en vecka i sälen och provade på snowboard. Så jävla ball men så jävla svårt.
en annan dag i Mars skrev jag '' Eller när jag bara tänker på hur två människor lever minst 25 år med varandra och bestämmer sig för att skiljas.''Men skönt att det känns bättre nu.
APRIL
 
Åkte till Danmark med dessa+ Emma från klassen, mysigt. Gjorde en liten film om detta också.
Här.
Klippte lugg.
MAJ
Valborg i lund ( ville så gärna att min lugg skulle vara lång.) med vodkaburgare och vin.
Började på boxning och såg ut såhär efter varje träning typ. Så jävla roligt med boxning.
Detta var iaf första månaden jag hade shorts. De där sista varma dagarna i Maj. Plus jag hade piercat naveln månaden tidigare i ren impuls.
Åkte till Siesta! vilket var det kallase jag gjort någonsin.
JUNI

skrev såhär '' Imorgon slutar jag ettan. Åh tänk ett helt år har gått på gymnasiet. galet.''
Bloggade inte så mycket denna månaden men firade iaf midsommar.
Såg ut såhär typ. Hade krans vilket jag helst vill ha typ varje dag. Sen fyllde jag 17 år.
Någon gång i Juni började jag även träffa en gammal kille/vän/påGsnubbe/vetintevad igen och det gick upp och ned och var konstigt men trevligt.
 
Detta är mitt första halva 2012. Nu kan tiden stanna för allt går för snabbt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0