1. Det är sjukt vad illa man kan tycka om en person som man hade gjort vad som helst för ändå.
2. jag vill inte ha något med dig att göra längre. så säger jag alltid men nu menar jag nog allvar hoppas jag.
3. Det är galet det här med humör. Nyss vart jag glad. Men nu vet jag inte. Tänk att ens humör kan ändras så snabbt utan orsak. Jag tror ändå det hade varit fint att vara kär just nu.I en person som är kär tillbaka. Efter man läser Floras blogg blir man sådan. lite kärlekskrank.
4. Vill gifta mig med Håkan.
5. Saknar att bo i huset alla.
6. Saknar mamma.
7. Skall sluta tänka på sorgliga saker nu och vara glad.
8. Om man ler känner man sig bättre faktiskt.
9. Saknar åttan. inte dig men typ allt.
10. Nu har båda mina systrar flyttat. Känns likadant som innan för hon vart nästan aldrig hemma. Så det är mest kul för henne. förutom att vi alltid delat på alla våra kläder.
11. Är livrädd för en sak.
12. Ariana får jag gömma mig hos dig om det händer? hoppas
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ariana

När du vill

2012-02-26 @ 05:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0