Håll om mig.

Det här är min blogg.
Min och ingen behöver läsa den om de inte gillar vad som skrivs.
Tänker på hon som kommenterade att jag vart bortskämd. Eller hon som skrev att jag vart äcklig eller hur det nu var.
Okej jag kanske är både bortskämd och äcklig men ni är helt störda som sitter och kommenterar så när ni inte vet någonting om mig.
Och jag känner mig ful och fet ibland och det får jag göra och jag får skriva det.
Och jag får klaga över vad jag vill för om det inte passar så behöver ni inte läsa.

Kommentarer
Postat av: alexandra

du är faktist inte äcklig, bara småidiotisk

2012-06-03 @ 20:34:12
Postat av: cornelia

helt underbar outfit!

2012-06-03 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0