När jag och min bästa vän flyttar till London

Längtar jättemycket tills jag och Ariana skall flytta till London.
Det kommer vara det bästa jag gjort i hela mitt liv.
Vi skall bo jättefint, litet självklart då det är dyrt, men jättefint i en etta med två sängar/madrasser och en tv och ha en balkong med ett litet bord och stolar där man kan röka och dricka vin.
Vi skall träffa massa nya brittiska vänner som vi inte förstår förens när vi är vana.
Vi skall jobba och dricka billigt vin och öl.
Vi skall springa runt sent på kvällarna och ha sunksöndagar.
Vi skall kolla på fina sorgliga filmer i en säng för vi är så glada att vi kan det utan att bli ledsna och äta godis som inte finns i sverige.
Jag längtar så det gör lite ont och om två år när Ariana gått ut gymnasiet flyttar vi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0