Tog denna listan från min bästa vän.

Namn: Lina Malin Fredrika Andersson
Piercingar: Naveln och öronsnibbarna och där uppe i örat. fast öronen gälls egentligen inte.
Tatueringar: nej.
Längd: ungefär 170 centimeter.
Skostorlek: 39 oftast.


Hårfärg: Rosa.
Fräknar: på sommaren massor, på vintern en del.
Motto: Har inget motto.
Kär?


Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag älskar Sverige. Men jag skal flytta runt lite och sen bo här igen. Så ja ibland.
Tycker du att du är attraktiv? När jag plattat håret och sminkat mig och står stilla och posar i spegeln.
Vilket schampo använder du? Typ vilket som.
Vilken parfym använder du? nu på sommaren någon ljusblå britney spears.
Vad är du rädd för? Att bli döv eller blind.
Gillar du att tvätta? I Lägenheten är det chill, i tvättstugan nej för det är tre våningar ner och upp igen utan hiss.
Gillar du berg- och dalbanor? Om de inte är för crazy.
 
Senaste…
Filmen du hyrde? Kommer jag inte ens ihåg.
Filmen du köpte? Vet inte.
Låten du hörde: The Lion - honey is cool

Låten du laddade ner? Vart någon Håkan till mitt skolprojekt.
Personen du ringde? Min pappa <3
Personen som ringde dig? Min mamma <3
TV-program du såg? Något satsigt på ettan.
 
Favorit…
Sak att göra: Sova, Äta, Mysa, Kolla TV, Festivala, Dricka, Konserta.

Sport: Boxning.
Dryck: Läsk och energidricka. 
Kläder: Svarta jeans. och så gillar jag också att ha klackar eller mina docs.
Bil: drömbil? En vit cadilacc escilade hybrid. så jävla stor och snygg. typ som en badass rangerover.
Serie: Typ alla komedier. 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? antagligen
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Ja i tvåan typ.
Blivit arresterad? Räknas rama på cyklen? ooh badass.
Träffat någon från internet IRL? Nej.

Antal…
Gånger du varit kär? Gud vad svårt. en? 
Gånger ditt hjärta brustit? 1.
Hjärtan brustet på grund av dig? Hoppas aldrig. 
Tjejer du kysst? Vet inte, aldrig nyktert iaf.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ett par. Sen ör man ju facebook vän med alla!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Typ noll.

Senaste…
Boken du läste? Glömt vad den heter.
Personen du fick e-mail av? Något jobbmail.
Personen du fick brev av? Måste varit tandläkare. 
Personen du fick sms av? Min syster.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Längesedan då mina föräldrar är skilda.
Saken du köpte? Energidricka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0