Jag skall aldrig ignorera dig igen.


Har börjar fylla i massa listor av no reason med det kan ju vara kul det med.

 Vad ska man göra för att få dig irriterad?

- Utrycka sig rasisitsk, vara allmänt otrevlig, säga dumma självklara saker.

Har du några komplex?

- Inte direkt, men är inte så förtjust i mina tänder.

Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv?

- Mina läppar och mina nyckelben, framförallt det vänstra.

 

Skulle du kunna plastikoperera dig?


- Ja men hade inte betalt för det. Hade varit något litet som tagit bort lite fett från låren eller något sådant.

Hur länge har du varit olyckligt kär som längst?

- Har nog inte varit olyckligt kär, men saknar personer har jag ju.

När kysste du någon senast?

- Tre veckor sedan.

Vilken låt går på repeat hos dig?

- Hey ho

Vilket är ditt favoritämne i skolan, just nu?

- Foto!

Vilken ämne gillar du minst?

- Kanske engelska och Svenska för tillfället

Vilken färg har dina naglar just nu?

- Åtta mellanblå och två glittriga i silver.

Vem är din kändiscrush?

- Har många men, Josh Hutcherson <33

 

Favorittid på dagen?

- Kl tolv på dagen för då kan man göra vad man vill men ändå ha mycket tid på sig.

Har du blivit jagad utav polisen?

- Jagad och jagad, de letade efter oss en gång när vi ramade men vi gömde oss i ett lägenhetsmråde, badass kids.

Är du singel nu?

 - Ja!

Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu?

- Nej.

Brukar du komma i tid?

- Haha nej palla det.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

- Inte för att vara sån men två personer (!!) har sagt att jag liknar Katniss i hungerspelen liiite. Jag blev glad även om jag vet att vi inte är ett dugg lika :(

Vad faller du för hos det andra könet?

- Fina skor, skickar gulliga sms, helst lite mörkhårig men alltså Niall är ett undantag, charmig men inte för på, inte svår men inte lätt, göteborgska, Brittiska, ja alltså jag är inte svårflörtad ;) :* 

 
Kolla vad kul massa gifs på Josh också <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0